ZzZ Sayfalarım

Katmanlarıma ayrılmış gibiyim yorgun bir günün sonunda, bir sınav daha geçti hayatımdan isminin cisminin ne olduğunun pek bir önemi yok aslında, bu sadece benim için oyalanma süreci esas sınavım bekliyor beni hala rıhtımımda...
Evet "zehrifikir" herşeye küsmüşken yeniden doğmaya başladı adım adım, biliyorum çok yok aramızda biraz sevmeye başladım kendimi kusurlarımla, zamanla alıştım, yenilendim, belki eksildim bazı zamanlar ama bir şekilde bende yaşamayı öğrendim...Gerçi hala yorgun gibi bir halim var ama sanırım onlarda duygularımın karmaşasından,aslında kızmıyor değilim kendime hayallerim umutlarım ve bitmeyen sevdam bir benden geçemedi bir ben unutmadım belki de belki bir gün ben ciddi anlamda BEN olacağımdır belki kimbilir...
Hatırlayıp yokolduğumu belki de sonraları güleceğimdir bazı zamanlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder